Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.uasb.edu.bo/handle/54000/491
Tipo de documento : Revista
Lugar de publicación: Sede Académica La Paz
Título : Estudios Bolivianos No 15. Políticas públicas educativas
Otros títulos : Bolivian Studies No 15. Public educational policies
Autor : Instituto de Estudios Bolivianos
Palabras clave : Políticas Públicas;Política Pública;Política Educativa
Encabezamiento de materia : Cultura y Educación
Fecha de publicación : 2009
Editorial : Universidad Mayor de San Andrés. Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Instituto de Estudios Bolivianos
Citación : Instituto de Estudios Bolivianos.Estudios Bolivianos No 15. Políticas públicas educativas. La Paz, 2009 ,362p. Universidad Mayor de San Andrés. Área de Educación
Cita sugerida (APA) : Estudios Bolivianos;No.15
Páginas: 362p
Resumen : This new issue consists of six essays dedicated to educational public policies that defined the course of education in Bolivia throughout its history. As it could not be otherwise, the different essays that make up this publication propose an inter and multidisciplinary dialogue around the same theme, in such a way that from different disciplines an arc of reflection is articulated that addresses the educational issue in Bolivia
Descripción : This new issue consists of six essays dedicated to educational policies that defined the course of education in Bolivia throughout its history. As it could not be otherwise, the different essays that make up this publication propose an inter and multidisciplinary dialogue around the same theme, in such a way that from different disciplines an arch of reflection is articulated that addresses the educational issue in Bolivia
URI : http://repositorio.uasb.edu.bo/handle/54000/491
Aparece en las colecciones: Revista de Estudios Bolivianos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
IEB Nº15.pdfTexto completo6.46 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons